Armasında Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün silüetini taşıyan ve Atatürk’ün değerlerini benimseyen Samsunspor, gerçekleştirdiği pazarlama iletişimi ve sosyal sorumluluk projeleriyle İstanbul Marketing Awards’dan 3 ödülle dönerken bu sene Pazarlama alanında toplam 11. ödülün sahibi oldu.Trendyol Süper Lig’de zirve yarışını sürdüren Türkiye’nin köklü spor kulüplerinden Reeder Samsunspor, Avrupa kupalarında ülkemizi temsil etme misyonu ile yola çıkarak UEFA’nın 2030 Sürdürülebilirlik Yol Haritası’na uyum sağlamak üzere çalışmalarını sürdürüyor.
Hayata geçirdiği projeleriyle
Samsunspor, iş dünyasındaki kurumların pazarlama süreçlerindeki faaliyetlerinin
değerlendirildiği İstanbul Marketing Awards’tan 3 ödülün sahibi oldu.
Samsunspor, Dünyanın En Ağır Forması – Mor Forma Projesiyle Kurumsal İletişim
ve Sürdürülebilirlik Kategorisinde 2 ödül kazanırken, 29 Aralık’ta oynanması
planlanan Süper Kupa maçı akşamı yaptığı sosyal medya iletişimi ile de Gerçek
Zamanlı Pazarlama İletişimi Kategorisinde bir ödülün sahibi oldu.
Samsunspor, daha önce yine aynı
iki proje ile Brandverse Marketing Awards’tan 2, The Hammers Marketing
Awards’tan ise 6 ödül kazanmıştı.